Friday, January 15, 2010

Lawak tahap bayangan maut!

Pada suatu hari yang suam-suam kuku, gua telah kehilangan mood yang amat mengharukan. Sampaikan nak solat zohor pun mama gua terpaksa sepak kaki gua berkali-kali baru gua bangun dan pergi solat. Kalau tak, melingkar la gua atas tilam. Separuh jiwa gua pergi entah ke mana. Walhal gua hanya lelaki yang mahukan kasih sayang dan ada petak-petak kat abdomen macam The Rock.

Gua buntu. Rasa nak gigit orang ada. Nak tangkap cicak bagi makan ayam jantan ada. Nak tengok budak-budak main pasir pun ada.

Jiwa gua kacau. Perut gua kejang!



If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

1 comments:

AzilaPalal January 15, 2010 at 9:44 AM  

seronok gak tengok budak2 main pasir..boleh join sekali buat istana pasir..=)

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP