Friday, August 21, 2009

Alaa...nak juga..

Semua orang pun cakap selamat berpuasa. Jadi gua pun nak ucap juga selamat berpuasa, semoga puasa lu diberkati.

Gua nak minta maaf la pada geng-geng.

Amaran keras untuk Mamat Kasiran:

"Lu jangan usik-usik bontot gua masa tengah Solat Terawih. Gua buat 20 rakaat tau, lu buat 8 rakaat je, ceh! Pastu pergi berendut dengan Siti depan masjid. Cilakak!"

Har har har, selama sebulan gua dapat jalan kaki seorang diri malam-malam lalu depan kubur pergi masjid. Jimat minyak motor gua. Berani bergaya sungguh gua di bulan Ramadhan ni.

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

2 comments:

sutera putih bertukar pink,,, August 22, 2009 at 1:09 AM  

selamat berpose,,,
moga terampun dosa,,,
;-)

wanntalk August 22, 2009 at 12:37 PM  

selamat berpuasa juga..terawih jangan lupa

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP