Sunday, May 31, 2009

Liar, Liar!

Prequel....

Emm.. dalam bulan ni aku byk abiskan masa fikir bila la aku nak workout..hehehe, yelah dgn kadar petempatan lemak protein disukai ramai cap teko yg semakin membiak kat badan aku ni (dah rasa mcm kedatangan warga asing ke Malaysia skg ni, sampai pak guard pun orang Nepal!!!…) terapung je aku rasa...rasa cute pun ada gak..heheheh piiiiraaahhhhh

Ni semua sbb aku ni kerja waktu ptg, then ms nk senam tu suntuk n most of the time, takde, zero.....pe tak nya, aku ni pagi tido, ptg plak keje..mlm plak makan..hehehe yelah takkan plak aku nk jog malam-malam..hilang akal pe..nnt kang aku kena tahan dgn hantu pocong ke, ponti anak remaja ke...dari sihat walafiat, kus semangat ni...demam plak aku (yelah kena sergah dgn hantu tu...) tp bagus gak ek...leh kurus pe klu demam…hehehe ahhh aku pikir, why not spend money for my health? Ting.. mentol timbul atas kepala aku ni..workout kat gim la...ala...duit plak ekk..dh ler gaji aku ni agihan dia byk..emmm tutup mata jelah fasal duit ni..So dgn kesungguhan tahap kuda, aku pun start enjin…ayuhh kita cari gim samsudin! gimtan manis...ariba ariba andre andre...

Pencarian gim dengan pakej termurah (penting tu..) pun bermula…jeng je jeng….

Drive ke Excite gym danga city mall..baru buka…new equipment, still not fully equip yet..pakej? baek, murah n dekat dengan penthouse buruk aku, parking free so....rem...eh tak kan nk rembat trus, kita KIV dulu k...

Then aku gi clark hatch gym kat city square (senang panggil c.s je)..sama gak, baru buka n equipment superb!!!people yg work out pun baaaaeeekkkk punya body…….suka aku tgk (pompuan je ar..)pehhhh….memang terbaek la!!! tapi kantoi bab harga pakej dia…over my budget..lagi plak susah nk gi, jauh dgn rumah…parking mahal…so reject!!!cett awal2 dh reject...

Btw, bila dh gi dua gim ni, so aku tau depa ada kaitan dgn 2 lagi gim yg dah lama wujud kat sini…cs punya ada kaitan dgn yg kat permas, danga city mall ada kait dengan excite danga bay…but gim diorang dtg dgn pakej yg berbeza..so KIV

Destinasi bajet seterusnya...Excel gim kat larkin..kondisi nya ya pak...usang ya amat, mcm misha omar yg tgh naek seh feel nyanyi tu..buruk molek demo...hehehe..tp owner dia malay...wah ada pilih kasih bro?...equipment truk gila tp boleh guna, sket plak tu, harga pun xmatch dgn fasiliti yg diorng tawarkan..so aku malas nk citer banyak..blah trus..dari sakit mata aku tgk malek noor wannabe yg mcm nk terkencet angkat besi tu, bek aku blah..xpasal bau plak badan aku nnt (nape plak ek?)...hehehe..start enjin gi makan....aik?makan lagi?gane nk slim shady ni?ahhh lantak ko la labu..hehehe

Sequel...

Jumaat...kawan aku kuar dari wad..sakit mata!!(mentang2 jiran sebelah umah dia anak dara india, tergamak ko skodeng dia ar...aper la..poodaacitt, yannade tambi chik!!!) dia plak pagi sudah itu sms sama aku, minta aku amik dia...so aku pun p amik dia...on da way balik, dia ckp nk drop by kat persada sebb ada furniture fair..dia nk gi, sbb sok pagi dia dh kelik klate..klate sokmo!!!

So park la kete tepi jalan, n jalan kaki gi persada..tp entri kali ni xde kaitan pun fasal perabot n rumah, masih lagi fasal aku, work out n gim...(dh nama sequel kan...) dari 1 booth ke satu booth kitorg gi..tiba2 aku ternampak booth yg promoter nya amoi sexy .....aha excite gim?ni leh kenen ni...amoi yg jg pun garing....so tgu apa lagi..cergas!!!hehehe so aku pun masuk booth tu...so dia pun cite laa sma, walhal aku dh tau sbb dh dgr masa aku wat survey hrga hari tu....hahaha berita baik...diorg wat promosi, mmg murah gila...malah termurah kat jb dgn fasiliti yg diorg tawarkan...mcm celcom....berbaloi-baloi...aku pun aper lagi...sign up laa..duit aku bagi kat dia yg dh tersenyum lebaran hari mulia....huhuhu dh malas nk fikir lagi...

So bila aku dh sign up...aku pun round sekitar, tp tgk punya tgk..xde yg best..aku kuar..bila nk gi kete, aku nmpk amoi promoter gim tadi..baek punya dia port..tp bila lalu je dpn dia...dia sudang isap itu dunkill...aku terkejut gak, tp aku stil senyum, dia pun senyum, dgn xde rasa bersalah plak tu...dalam hati, aku ckp sorg2(dah nama pun dalm hati, org lain mana dgr..pe la ko ni...) ko promote tempat workout, tp ko pun amalkan gaya hidup xsihat..hai mmg dasar fikir bisnes je...aku rasa moral dia simple...isap ttp isap, senam ttp senam...bisnes is bisnes...mcm rokok gak..asap is asap, abuk is abuk..tembakau is tembakau..apa la punya amoi...manyak musuk punya olang...

Ahh...baek balik cpt2, mandi n solat jumaat...hai...manusia

Btw, is better to know nothing than to know what aren’t so..

siut je kan? isi penting sket je…merepek je banyak…ahh blog aku..aku punya suka la…ada aku kesah?
Cak cak cak!!!

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

2 comments:

Anonymous May 31, 2009 at 11:34 PM  

0o0o0o.. nk pi gym ek? body sekarang mmg best dipeluk... hehe.. cam teddy bear besar jek.. hihi pas pi gym mesti semakin seksi.. hihi.. gd luck ye..

syurgaidaman June 22, 2009 at 1:22 PM  

bahagian mna yang besar nanti tak best pulak rasa2 kat bawah ketiak.....pe gym selalu......

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP