Tuesday, June 02, 2009

Tell me why….ain’t nothing but headache?

Jangan lupa, awak ada kelas tambahan cuti ni…kehkehkeh..selamat bercuti..” bila je gua dgr ayat-ayat cinta berkelana tu..jiwa n otak gua operate..

1st impression gua….hai menyirap je rasa…emm ( bukan minum sirap k…)


2nd impression berangin je..(bukan kuat kentut k…) gua tak layan sgt blak pepper (adik gua je layan, anak black pepper betung..) hehehe adik gua suka kentut…eee yuck! Sori sis, but don’t worry,


3rd impression panas hati…. (wowowowo…lek ar.. definitely gua bukan azwan ali..and gua pun bukan ifa raziah..panas panas…) tapi klu adik gua nyanyi sure pitching ke laut..hai...dh ler susahkan gua nk pancing, nk menjala pun payah…sian kat nelayan2 tu…angkat2 je pukat, suara adik gua yg timbul..(sbb tu agaknya, nelayan ckp laut tu keras, iyelah wlupun dia air, bukan ais…lupikirla sendiri..) bape tan metric agakny suara org tu kat laut ek?boleh kaya raya nelayan klu suara tu leh wat suara asam pedas ke, suara baker ke, suara 3 rasa ke..


Opssss Ni bukan kelas bahasa melayu k…


ayat manja tu datang dari cikgu kiut pada aku…adohai…br nk jalan2 cari pasal…dh siap set dgn kroni lg sblm cuti…adohai…emm nk watpe ek kt jb? mancing? Kaco pondan kat susur 4? Music? Gigit selipar?(ha dh start ngarut la tu, jgn over k…) oh tidaktidaktidaktidaktidak


so hari sbtu..gua layan jom heboh…dpt ler gua usha artis n celebrities…ada gak yg klu tgk kat tv, sm je tgk kat lua (muka n personaliti)..emm wlupun jom heboh ni mcm dh basi pada gua, tp ni la 1st time gua smpi…xsanggup weh, dh ler panas org plak mcm ulat dpt roti gardenia dh expired, tp gua bukan ulat k…lu org jgn over…hehehehe…dpt la gua bli sket2…emm gua bli serbuk ice blended (gua dh addict dgn benda ni..hehehehe), cornetto yg separa keras…n emm, emm, emm ahhh tu je la gua bli hehehehe


pastu gi makan kat tepian tebrau..adik gua rekomen…hehehehe nk pecah perut pun ada (rugi je makan nnt ek…) adik gua ni jenis takut kucing…puteri kucing…tah lahir2 kena jilat dgn kucing agaknya…ke kucing tu pernah luahkan cinta dia pada adik gua (mcm puss the cat, cite shrek..)…nmpk je kucing, dia takut..takleh nk makan…tp kitorg tak pun…


tebrau city..jumpa awek bodyshop gua…alahai…senyum2 (cair gua weh..mcm ais kena matahari…) dia dekat dgn gua, nk suh gua up sales dia la tu, bli brg byk2…tp sori ar..gua bukan mudah ditipu daya (daya = jisim × pecutan) gua pun tight badget, gua sauk pe yg gua dh target, body scrub rasberi…yahuu..diskaun 30% lagi…gua terbang rm43.85…ish ish ish…then gua cari hadiah kawin…utk akak tmpat keje gua..gua bg dia bj tidor paling sexy…mcm mulan jameela..hehehhe…sok gua bg kat dia..hehehehe…hope dia suka…nk uplode pic xde plak…sori…


k…gua chow dulu…klu lu xsuka blog gua…ada gua kesah? Cak cak cak…zassss


remember...If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

1 comments:

syurgaidaman June 22, 2009 at 1:15 PM  

cerita mcm best.......pak lebai nk joine le tak nanti lekas dpt........tunggu.......

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP