Sunday, July 19, 2009

Kesan Sampingan

BUZZ!!!

Solah.R Salahuddin: heheheh

Solah.R Salahuddin: kahkahkah

Solah.R Salahuddin: ko memang nak mampus

Solah.R Salahuddin: aku bakar kereta ko

Solah.R Salahuddin: aku ingatkan ko update ape

Solah.R Salahuddin: yg ko letak gambar aku posing ala hero tamil tu apa cerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Solah.R Salahuddin: aduiii

Solah.R Salahuddin: malu kalau azura tengok

BUZZ!!!

(Perbualan terhenti seketika, gua layan adik gua call)

BUZZ!!!

BUZZ!!!

BUZZ!!!

BUZZ!!!

Solah.R Salahuddin: ko dah pose gambar aku

Solah.R Salahuddin: skrg ko diam pulak

Solah.R Salahuddin: nanti ko mir

Solah.R Salahuddin: aku bom kete mYv ko

Solah.R Salahuddin: siap ko kutuk kete kancil aku lagi

Solah.R Salahuddin: mmg ko sengaja bakar semangat aku

Solah.R Salahuddin: aku booooooooooommmmmmmmmmmmm kete ko amirrrrrrrrrrrrrrrrrr

BUZZ!!!

BUZZ!!!

wantokdelarocka: be...

wantokdelarocka: jgn marah be...

Solah.R Salahuddin: tahii oiiiiiiiii

Solah.R Salahuddin: ko bg gambar aku yg romantik

Solah.R Salahuddin: tu dah terlebih romantik

Solah.R Salahuddin: ko letak la gambar molly ker

wantokdelarocka: ala be..

Solah.R Salahuddin: nate

Solah.R Salahuddin: gerammmmmmmmmmmm

Solah.R Salahuddin: nanti ko mir

wantokdelarocka: org suka kat mu be...

Solah.R Salahuddin: aku pancitkan tayar kete ko

Solah.R Salahuddin: bila masa kancil aku jd perodua city weh

wantokdelarocka: jgn la

wantokdelarocka: ala abe...

wantokdelarocka: mu jgn la gitu be....

wantokdelarocka: abe...

wantokdelarocka: jgn marah be...

Solah.R Salahuddin: tak kire

Solah.R Salahuddin: aku booom kete ko mir

wantokdelarocka: abe ni kan sopan santun sgt la...

Solah.R Salahuddin: aku masukkan petrol dlm botol

Solah.R Salahuddin: baling masa ko dung ngajar dlm kelas

Solah.R Salahuddin: kahkahkah

wantokdelarocka: hehehe

wantokdelarocka: be...ala be...

p/s : Sala telah pergi bertapa selama dua minggu untuk menguatkan ilmu batin setelah teknik meminum Livita gagal. Dia disyaki telah menganggotai kumpulan kuda kepang Parit Raja dan belajar buat bom. Tu yang asyik nak bom kereta orang. Tak gentle dan romantik langsung! huh!

perkataan abe atau be menggunakan E taling. Nak tau prequel sila klik sini

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

0 comments:

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP