Sunday, July 19, 2009

Teater + Muzikal = Teater Muzikal

Tadaaaa......

Fakta tentang kes ni :

  • Gua pakai selipar jek, malas nak sarung sepatu.
  • Harga tiket RM25.00, tapi gua ugut dengan pisau kat tukang jual "Bagi murah la, lu kan anak murid gua.." Jadi gua dapat masuk dengan harga RM5.00
  • Gua kembang hidung jadi anak Johor dan Batu Pahat bila tengok teater ni.
  • Gua tak mandi lagi masa gi tengok, cuma cuci muka dengan setting rambut je.
  • Epol suruh gua rembat banner, tapi gua nasihat dia, "Jangan, berdosa tau..."

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

2 comments:

sutera putih bertukar pink,,, July 24, 2009 at 10:46 AM  

kim salam kt pencuri banner yg asal...
huawakakawakaka....

wanntalk July 26, 2009 at 5:26 PM  

Penyuruh untuk mencuri banner tu masih belum bertaubat walaupun hampir menjadi Pendekar Mata Satu

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP