Sunday, August 02, 2009

Kopak-kopak

Bangunan yang menggunakan kadar parking berbeza-beza (ikut event) Cilakak!

Tepat ngam-ngam depan bangunan Persada Johor gua parking kereta. Secara haram di sisi undang-undang jalan raya, tetapi boleh menurut fatwa yang digezetkan oleh adik gua. Lincah sungguh gerakan pejalanan kaki gua. Gua ada misi mustahil untuk dibereskan.

Misi : Mencari pemanas air elektrik dengan pam yang terbina dalam.
Harga : Yang gua mampu beli sahaja.
Jenama : Yang disahkan halal oleh SIRIM

Objektif : Penghuni rumah dapat
  • Menikmati mandi pagi dan tengah malam tanpa menggigil.
  • Meningkatkan bil elektrik rumah agar mama terus membebel.
  • Tidak menggunakan bilik air ayah yang sememangnya eksklusif untuk beliau.
Misi berjaya!

p/s : Homedecor ke-12, gua terlepas nak tengok Eric Leong bagi tips. Ces!
Jasa perempuan bertudung hitam yang penuh misteri akan dikenang! Lu banyak membantu beb. Nanti gua cakap dengan Eric Leong, buka satu booth untuk lu jual kerepek.


If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

10 comments:

Anonymous August 2, 2009 at 9:24 PM  

wei,bli pmanas air ke...skrg musim xtntu la...kt tmpt aku pns gle...mandi air gelang besi pn xrs sjuk.....zaki zin

wanntalk August 2, 2009 at 10:52 PM  

Lu mandi masa tengahari, memang la panas..cuba mandi kul 4 pagi ke?

Puteri Hani Zara August 2, 2009 at 11:16 PM  

En Wanntalk beli brand ape? Joven? Beegest? Alpha? Tu je yang ZaRa nampak kat Home DEC ritue..

Puteri Hani Zara August 2, 2009 at 11:24 PM  
This comment has been removed by the author.
wanntalk August 3, 2009 at 12:04 AM  

Gua beli Beebest, setelah mendapat khidmat nasihat wanita bertudung hitam.

syaz August 5, 2009 at 2:32 PM  

owh..jadik gak lu beli water heater heh..lu ni lemak jek blapis lapis..tp mandi x tahan sejukk..

wanntalk August 5, 2009 at 7:25 PM  

tu menunjukkan bukan lemak berlapis tapi otot yang tegap..

Puteri Hani Zara August 5, 2009 at 11:51 PM  

1 kali hua
2 kali hua
3 kali hua
Total: Hua HUa HUa

arukasakura August 6, 2009 at 11:53 AM  

otot yg tegap konon...udah ler...kihkikih..

wanntalk August 7, 2009 at 1:11 PM  

tegap wei, malik noor tanya gua makan ape..gua jawab "makan nasi"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP