Sunday, August 30, 2009

PERHATIAN : SEMUA PEMBUNUH UPAHAN, SAMSENG DAN ORANG AWAM (BERPUASA ATAU TIDAK)

Kalau lu terjumpa ALIEN ni kat bazar Ramadhan, mini market, tandas masjid, zoo negara, pasar tani, kebun pisang, taman bunga atau di mana-mana sahaja, jangan ragu-ragu untuk menyekeh kepalanya dari belakang. Nak tanduk guna siku, tumbuk guna kepala, terajang guna lutut memang gua persilakan. Bagi kuat tahap Ong-Bak padu maut, lumpuh separuh badan!

Lu juga dipersilakan sorokkan selipar dia kat belakang pintu, apatah lagi campak terus dalam longkang. Che' We, gua tau lu dah tangkap katak nak masukkan dalam kasut dia.

Kalau ada ikan mati, lu boleh letak kat depan pintu rumah dia. Bangkai cicak kering tersepit pintu pun boleh! Brutal dan ganas!

Joe, gua tau lu dah bayar skuad Gerak, gerak, gerak Khas untuk bagi ALIEN ni gelap masa depan segelap pigmen pada epidermisnya!

p/s : Gua sekarang dah mula sahur telur separuh masak letak madu serta biskut Tiger. Buka, gua minum minyak Ikan Kod. Nestum guna susu Anlene gua amik sebagai makanan tambahan. Lu jaga ALIEN, gua dah lama mengidam smash muka lu guna bulu tangkis. Gua dah asah lutut dengan siku bagi tajam!

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

2 comments:

sutera putih bertukar pink,,, September 1, 2009 at 2:19 AM  

awat lu emo ni,,,
rilex r,,,
selamat bersahur,,,berpose,,,n berbuka,,,
daaaaa,,,,

wanntalk September 2, 2009 at 8:28 PM  

mana ada emo..gua cuma minta tolong orang..lu kalau ada budu lebih, tolong siramkan kepala ALIEN!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP