Thursday, July 02, 2009

Demam ular..

Gua sampai jek kat meja di lokasi kejadian, gua rasa kepala macam pakai helmet full-face buat lumba. Berat gila! Gua memang ada sikit-sikit kepala batu, tapi tak sampai berat sangat. Gua tak boleh handle keberatan ni, gua terus jumpa bos, minta pergi poliklinik.


“Ok, boleh pergi tapi lepas settle event. Awak kan incharge P. A sistem.” Jawab bos gua. Gua angguk jek.


**************

Tepat jam 2.15 pm, gua dengan seorang lagi minah yang sakit, cergas menuju poliklinik kerajaan.


Beratur ambik nombor. Sambil-sambil tu dia tanya gua.


“Kenapa pergi sini? Kan ramai orang...” tanya minah tu.

“Ala, ramai orang la best.” Jawab gua selamba.

“Lama la nak tunggu....” sambung minah tu lagi.

“Ala, tu la yang paling best....” gua balas sambil senyum.


Tepat jam 5.50 pm, gua dengan minah check out dari hospital.


*************

Tapi yang hampeh, minah dapat MC dua hari, gua cuma dapat time slip!


Baru cadang esok nak tidur siang lama-lama...


Cesss!


If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

2 comments:

syaz July 25, 2009 at 3:24 PM  

Allah mengetahui niat murni mu itu..hehe

wanntalk July 25, 2009 at 8:39 PM  

tido kan dapat pahala gak..

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP