Monday, October 12, 2009

Airis..Uncle minta maaf..

Ada hati nak gigit telinga gua!

Sistem pesanan ringkas gua dengan mama Airis

Mama miya : Pakcik, Airis dah keluar! kiut..


Gua : Aiseh, yeke? Bagus-bagus..


Mama miya : Bagus-bagus apa? Takde, dia dah minta duit raya kat Pakcik!


Gua : Apa?
@_@

Lepas tu, pandangan mata gua tiba-tiba kabur dan lama-kelamaan menjadi gelap. Bila jek gua sedar, gua bukan berada di hopital. Mengesahkan lagi, gua tidak disambut dengan senyuman jururawat yang seksi dan cun melecun. Cilakak, gua dah kena culik. Kena culik dengan makhluk asing atau terjemahannya menurut kamus Oxford Fajar Menyinsing, Alien must diet. Muka alien tu serupa saling tak tumpah macam Abe Raja! Hak tuih!

Lu orang tak percaya? Ni pun gua curi-curi update guna ilmu hisab yang gua dapat dari ustaz Alien must solat. Untuk pengetahuan lu orang, mencabar beb nak cari arah kiblat kat sini. Kena cari pakai kompas, pergh..kacar-kacir hidup gua. Gua dah la masa subjek Geografi bantai tidur jek. Ada la dua kali gua solat berkiblatkan Piramid, cilakak salah bearing. Cancel solat gua! Disqualified.

Last but not least, untuk niece gua yang comel, nanti Uncle bagi hadiah kapal angkasa Gaban dengan duit raya 14 juta. Uncle nak sambung kerja buat selipar Jepun ni. Kalau tak, lambat la uncle dapat balik kampung.

Gua rindu bumi!

p/s : Gua tak tau nama planet ni! Dah google pun tak jumpa!

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

1 comments:

syaz October 21, 2009 at 2:01 PM  

ape kaitan ek..
tibe2 ada kt alam barzakh kot

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP