Sunday, August 16, 2009

Sambutan Besday paling best!

"Nak majuk la..."

"Opss, Happy birthday!"

"Lupa la tu, sampai orang yang kena telefon..."

"Ingat la..cuma sibuk masak tadi, tak sedar dah pukul 12 tengah malam..."

Malam yang paling gembira telah berlaku. Aku dapat juga tempat kosong kat kedai mamak.

Malas cakap banyak. Toure dengan Bayor tak ada pun tak kesah. Huh! Insan paling sengal jek yang sokong Everton. Arsenal bagi juga gol saguhati, walhal pertahanan Arsenal dah nak tahlil atas padang jek. Mesti orang cakap, "Ala, baru 1st game...banyak game lagi"

Dah menang, so enjoy jek lah..

Everton 1 - 6 Arsenal

p/s : Kepada Pn. Hanizara, Happy Birthday! Gua nak lu open table makan seafood kat Senibong! Kah kah kah! Kalau tak cukup ongkos, gua telefon Arsene Wenger suruh dia bagi subsidi.

If God had wanted us to think just with our wombs, why did He give us a brain?

4 comments:

sutera putih bertukar pink,,, August 19, 2009 at 1:23 AM  

wa report kt peminat everton!!!
lu cakap dia sengal ehh,,
ooooo,,,

wanntalk August 19, 2009 at 3:08 PM  

hahahaha...report la, gua punya modal banyak wooo..6 biji

Puteri Hani Zara August 21, 2009 at 12:57 AM  

alaaa.. bila nk update blog nie? hani zara masih lagi Cik tau.. tak kawin lagik.. single but not available.. sape nk isi borang.. mintak no tepon ngan cik wantalk.. hihi.. pastikan anda hensem.. hihi..

wanntalk August 22, 2009 at 12:39 PM  

ceh..gua takde kait..kait kain pun gua tak tau

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP